Totul despre freelancer

Afla acum totul despre cum sa fii un freelancer bun

Guest Post-uri

Poti publica si tu guest posturi. Iti ofer un mod eficient de promovare. Contacteaza-ma acum.

Articole interesante

Citeste acum cele mai interesante articole de pe blog

Lumea digitala

Descopera prin intermediul blogului lumea digitala. Atentie, s-ar putea sa-ti placa.

Pentru freelancerii începători


Unul dintre scopurile acestui blog de freelancer este de a îndruma freelancerii începători spre cele mai bune opțiuni și alternative, indiferent în ce domeniu/nișă activează aceștia, pentru ca munca lor să devină din ce în ce mai eficientă. Un lucru e cert: oamenii se folosesc de mediul online pentru a beneficia de mai multe avantaje (documentare, timp, bani etc.), care în offline pot fi o adevărată dificultate. Imaginează-ți cum ar fi să plătești pentru publicarea unui articol sau anunț în presa tipărită (iar aceasta este din ce în ce mai rară), pentru a atrage potențiali clienți, când poți utiliza Facebook-ul? Pare simplu, nu-i așa? Toată lumea e pe Facebook, așadar, acolo trebuie să fii și tu pentru a-ți promova afacerea. Și da, foarte multe companii de publicitate îți recomandă acest lucru. 
Ei bine, în ciuda faptului că această rețea socială este cea mai utilizată, nu înseamnă că va fi și cea mai eficientă pentru tine. 

Să vă explic și de ce: 
Presupunem că ai o pagină de Facebook cu 1000 de aprecieri. Publici ceva pe această pagină, într-o manieră foarte frumoasă, dar impactul care s-a creat este de doar 30 vizualizări și 1 like. 
De ce? 
În mod normal ar trebui să obții un impact de 1000 vizualizări la postarea respectivă, chiar dacă va trece două sau chiar trei zile, ceea ce în era Internetului înseamnă mult. Iar acum o să mă contrazică, probabil, supranumiții pseudo experți în social media pentru că este necesar să ținem cont de foarte multe criterii, cum ar fi ora publicării, tipul de postare și așa mai departe. E adevărat, contează și asta. Însă, presupunând că noi ne-am făcut treaba cât se poate de bine, tot nu se va putea atinge impactul respectiv, indiferent că vor fi sau nu, toți fanii online în momentul postării.
Fără a intra în date tehnice, Facebook-ul îți reduce audiența în mod intenționat. De ce? Pentru a cumpăra audiența de la ei. Mișto nu? Facebook-ul nu e chiar gratis. Și ține cont, comportamentul utilizatorului e diferit! O vizualizare, un like, un share sau un comentariu, nu înseamnă întotdeauna client! 
Așadar, o soluție recomandată este să îți construiești audiența necesară pe o rețea socială de nișă. 
Exemplu: Ești freelancer și cochetezi cu fotografia. Vrei să faci bani din asta. Îți faci cont pe un site de fotografii și le expui acolo, nu pe Facebook. În comparație cu Facebook, alte rețele sociale nu reduc atât de drastic audiența. O altă recomandare (mult mai bună) ar fi să îți construiești propriul site de fotografii.

Foto: graphicdesignblender.com

Într-un colț de lume


Foto: Miroha http://wall.alphacoders.com/big.php?i=390026

Tehnologii iluzorii

Yahoo! Labs a dezvoltat o tehnologie numită "Bodyprint", care are rolul de a debloca un smartphone prin scanarea urechii, utilizând ecranul capacitiv al telefonului atunci când acesta atinge urechea sau alte părți din trup. Nu este o tehnologie 100% capabilă să recunoască utilizatorul (deocamdată), dar nu vă faceți griji! Și dacă ar fi, cine dorește să vă acceseze datele, tot o va face. În cele din urmă, o fi bună și tehnologia asta iluzorie la ceva.

Unde pot stoca videoclipuri?

Unde pot stoca videoclipuri? Cam asta este întrebarea care stă pe limba tuturor persoanelor care doresc să-și stocheze videoclipuri, filmulețe sau alte clipuri proprii, având în vedere volumul mare de spațiu care-l ocupă aceste tipuri de fișiere.
Serviciile oferite contra cost, de obicei sunt soluții eliminate din start când vine vorba de fișiere personale, însă eu vă recomand trei alternative gratuite pentru stocarea oricăror tipuri de date, care permit și transferul, ori descărcarea acestora. Sunt utile în special liber profesioniștilor (freelanceri) care cochetează des cu aceste tipuri de date.


3. Google Drive
2. Dropbox
1. Mega (mega.co.nz)  

Toate trei cu avantajele și dezavantajele lor, toate testate de mine. Mult succes.
Foto: androidcommunity.com

SERVICIILE NOASTRE

 Contactează-ne acum

Pentru contact, vă rugăm folosiți formularul de contact din partea dreaptă.

Grafică


Foto: Justin Maller http://www.hdwallpapers.in/abstract_pyramids-wallpapers.html

Pentru o zi cât mai minunată


Foto: http://www.1styear.ro/wp-content/uploads/2014/03/new_born_sweet_kid-1440x900.jpg

Gânduri în tăcere


Foto: Deepika Padukone http://www.hdwallpapers.in/deepika_padukone_2015-wallpapers.html

Publică pe acest blog

Dacă ai o știre, un articol guest post sau orice alt text și dorești să îl publici, nu ezita să mă contactezi.
Condițiile minime de publicare: text corect gramatical, cu diacritice și să nu fie reclamă. Pentru reclamă, discutăm altfel. Mulțumim de înțelegere.

Fotografia săptămânii


Foto: Sleepy Hollow http://www.tvblog.ro/sleepy-hollow-sezonul-2-distributie/