Totul despre freelancer

Afla acum totul despre cum sa fii un freelancer bun

Guest Post-uri

Poti publica si tu guest posturi. Iti ofer un mod eficient de promovare. Contacteaza-ma acum.

Articole interesante

Citeste acum cele mai interesante articole de pe blog

Lumea digitala

Descopera prin intermediul blogului lumea digitala. Atentie, s-ar putea sa-ti placa.

Liber si informat

Un freelancer este în primul rând un om liber. El este propriul lui stăpân, angajator și șef, precum și subaltern sau angajat. El alege când să muncească, și o poate face uneori de acasă. Iar pentru ca toate acestea să fie posibile, freelancerul mai trebuie să fie informat. Pentru că, în lipsa informației, nu are cum să-și găsească clienții și oportunitățile de afaceri. De altfel, există o antiteză între creier și picioare, între cunoaștere și acțiune, sau muncă fizică, brută. Cu cât cineva gândește mai mult și mai bine, cu atât va avea de depus mai puțin efort fizic sau munca lui va fi de o factură superioară.
Freelancer
Sigur că informația se găsește pretutindeni în jurul nostru. Dacă acum câțiva zeci de ani puteai pretinde că nu ai surse de informații în care să te poți baza, astăzi, cu apariția și extinderea spectaculoasă a internetului, această afirmație devine falsă. Mijloacele de informare sunt acum la dispoziția ta, în orice loc te-ai afla, la orice oră din zi și din noapte, în ipostaza diferitelor site-uri, arhive de documente, bloguri sau alte surse media.
De fapt, ele sunt prezente în număr atât de mare încât devine o problema alegerea surselor credibile precum și selecția și trierea informației utile. Iar aici se vede cine este capabil și cine nu, pentru că, contrar opiniei multora, persoanele care reușesc, liderii, învingătorii etc, nu ajung pe culmile succesului pentru că au avut șanse mai mari sau posibilități financiare mai bune decât alții ci pentru că au reușit să fructifice mai bine (datorită unei abilități crescute în gândirea și spiritul intreprinzător) șansele pe care cu toții le avem.

Observați că în paragraful anterior m-am referit la internet ca factor de propagare a informației dar am omis să menționez aici alte canale media, ca posturile de televiziune, radioul sau presa scrisă. De ce? Pentru că, deși informația este prezentă și în cazul lor, ceea ce primează cu adevărat acolo este mesajul publicitar. În plus, structura pe care sunt organizate trusturile media clasice este de tip „sursa emite - poporul se uită gură-cască și aplaudă”. În realitate nu există libertate în televiziune, te uiți la ce decide cineva să vezi, asimilezi ideea pe care o dorește cel din spatele emisiunii. În timp ce pe internet nu mai ești sclavul informației ci poți deveni stăpânul ei. Și poți emite tu însuți, la rândul tău, ceea ce dorești, devenind din receptor pasiv un jucător activ. De exemplu, deschizându-ți un blog.

Concluzia la cele de mai sus? Avem toate posibilitățile de a reuși, toate ușile în fața noastră. Depinde doar de noi să le și deschidem.