Totul despre freelancer

Afla acum totul despre cum sa fii un freelancer bun

Guest Post-uri

Poti publica si tu guest posturi. Iti ofer un mod eficient de promovare. Contacteaza-ma acum.

Articole interesante

Citeste acum cele mai interesante articole de pe blog

Lumea digitala

Descopera prin intermediul blogului lumea digitala. Atentie, s-ar putea sa-ti placa.

De ce sa alegi un WebDesigner

Unii încă mai confundă programatorul cu un web designer şi este o greşeală.
Un web designer este un pictor, el desenează o pagină prin diferite softuri specifice, dar îi este necesar să aibă şi un simţ artistic. Acesta realizează spre exemplu designul unui logo, unor butoane sau icoane web, antetul unui site chiar şi bannere, dar nicidecum nu creează un site de la 0. Chiar dacă mulţi se pricep şi la asta, nu înseamnă că trebuie să o şi facă.


Un web designer pe lângă talentul său şi cunoştinţele în diverse instrumente,  trebuie să ştie să transmită un mesaj vizitatorului, un brand, o emoţie sau o senzaţie, folosindu-se de diverse elemente grafice, text, animaţii sau imagini.
Acest web designer înţelege şi regulile de bază a unui programator, realizând un desing frumos, atractiv dar şi util, cât mai simplu de înţeles.

Indiferent în ce program lucrează designerul, nu prea are importanţă, ci felul în care este folosit. Degeaba folosim un program foarte performant, dacă nu îi cunoaştem capacităţile în totalitate sau nu suntem destul de inventivi, în schimb cu un program mai puţin cunoscut putem realiza designul care să reflecte exact ceea ce este nevoie.

Limitându-ne doar la serviciile disponibile aici, mulţi apelează la un Web Desingner, întocmai pentru că au nevoie doar de anumite elemente dintr-un site web, pentru a-i da o formă, o dimensiune, un strop de culoare, de a transmite un mesaj.
Webdesignerul poate creea imaginea site-ului tău, în aşa fel încât vizitatorii să aibă o părere bună despre el şi să se simtă bine, trebuie să te gândeşti că imaginea lui poate fi imaginea firmei tale!

De aceea este foarte important să nu apelezi la băiatul-vecinul tău, să îţi realizeze un design, doar pentru că ai auzit că le are cu site-urile şi îţi face pe gratis, pentru că aşa vor fi şi rezultatele! Trebuie să te asiguri că ştie ce face şi a mai făcut înainte.

Nici la preţuri nu este recomandat să te uiţi când vine vorba de web design, ce este prea ieftin poate fi şi de proastă calitate!

Este de înţeles, toţi căutăm ceva bun şi ieftin, dar nu găsim întotdeauna ceea ce căutăm!
Nu trebuie să te încrezi nici în firme foarte lăudate că au reuşit să facă marea cu sarea. Dacă este să le studiem puţin lucrările, ne dăm seama că multe sunt de imagine!
Dar mulţi clienţi le cad pradă datorită faptului că sunt o firmă serioasă cu experienţă mai mare decât apariţia internetului şi etc.

Trebuie să ţii cont că nu toate firmele mari îţi pot oferi produsul de care ai nevoie.


De ce ai alege un Content Writer


Nu oricine poate să se apuce de această meserie, chiar dacă mulţi cunosc bine limba română, un content writer trebuie să ştie să se joace bine cu frazele şi cuvintele, trebuie să vadă dincolo de un simplu text.
Nu oricine îşi permite să greşească, iar un contet writer nu este bun dacă nu a învăţat din greşeli şi din prorpia experienţă, să se poată auto-evolua şi să progreseze continuu.

Mulţi proprietari de site, apelează la un content writer să îi scrie un conţinut de calitate, în loc să scrie ei, pentru că rezultatele sunt mult mai bune. Investiţia într-un content writer este mult mai mică, decât dacă ar scrie chiar proprietarul. Acesta va câştiga timp în primul rând, o încredere mai mare, o reputaţie şi un feedback pozitiv .

Totuşi un content writer poate să facă şi mai mult rău dacă nu se pricepe, dacă nu înţelege nevoia clientului, dacă nu se documentează, acesta poate scrie doar porcării! Când vine vorba de un site şi conţinutul său, unii fac greşeala de a scrie doar pentru SEO, iar alţii doar pentru vizitatori!
Da, este de apreciat că ştie să optimizeze un articol pentru motoarele de căutare sau să comunice cu publicul, dar nu este îndeajuns! Un articol bun trebuie să fie în echilibru şi pentru roboţi şi pentru oameni. Este şi asta o posibilitate, pentru că am întâlnit câţiva oameni care au făcut greşeli, însă un scriitor trebuie să ştie exact ce doreşte să transmită!

Insă trecând peste asta, îţi enumer câteva motive pentru care mulţi aleg content writeri să facă treaba!

-în comparaţie cu rezultatele sale, investiţia ta poate fi un fleac.
-te poate scuti de foarte mult timp, de nervi, sau dacă nu ai inspiraţie.
-o gândire din exterior, aduce întotdeauna ceva nou şi bun, pentru cititorii tăi.
-scrierea, structurarea şi optimizarea unui articol este mult mai bună.
-prin textul scris acesta transmite cuvintele cheie pentru motoare de căutare dar şi pentru oameni.
-mesajul transmis este mult mai simplu de înţeles şi îndeamnă cititorul mai repede să facă o acţiune

Fie că este vorba de articole care sunt scrise şi publicate pe site-ul tău sau advertoriale care au scopul de a îmbunătăţi şi extinde afacerea, este mult mai indicat să alegi un content writer să facă această treabă!

Alte motive de a alege un freelancer :

-ai un text care este scris prost şi el trebuie rescris pentru a da rezultate mai bune
-ai un text care este scris greşit şi acesta trebuie corectat
-sau ai un text care trebuie tehnoredactat, datorită faptului că aspectul său lasă de dorit!
-textul tău trebuie tradus într-o altă limbă, dar nu cunoşti limba respectivă

Indiferent că ai nevoie de serviciile unui content writer pentru a efectua o muncă în mediul online sau offline, aceştia întotdeauna aduc rezultate mai bune.

Oferta unui freelancer

Câştigă un antet , un banner şi un logo inclus de la BeTo Freelancer foarte simplu, pentru site-ul sau blogul tău!

Tot ce trebuie să faci este să scrii un advertorial pe blogul sau siteul tău, de minim 250 de cuvinte, pe cuvântul cheie Freelancer ancorat cu linkul http://freelancer-beto.blogspot.ro/ şi apoi să trimiţi linkul unde ai postat advertorialul şi automat o să intrii în posesia premiului!

Pachetul cu antetul, bannerul şi logo-ul vor fi unice, realizate special pentru tine, la dimensiunile dorite şi preferinţele tale! Detaliile vor fi discutate prin mail, pentru ca produsele să te mulţumească!

Pentru a primi premiile prin oferta aceasta, articolul tău trebuie să conţină minim 250 de cuvinte, cuvântul cheie şi linkul inclus, scris corect şi decent, folosind un ton pozitiv şi unic, gen o recomandare!
Dacă advertorialul îndeplineşte micile condiţii, vom discuta prin mail detaliile despre realizarea designului a celor 3 premii!

Succes şi nu uita să distribui acest post în reţelele sociale! 
Pentru a participa, foloseşte secţiunea de contact, unde vei specifica numele tău, adresa ta de mail şi link-ul unde ai publicat advertorialul.
Profită acum de această ofertă şi reînoieşte-ţi designul tău sau !

Despre blog si freelancer


Care este scopul?

  Beto Freelancer a fost lansat în Iunie 2012 cu scopul de a fi un portofoliu personal pe care să îl poată consulta clienţii şi chiar alţi freelanceri, să vadă cum lucrez, ce ştiu să fac şi ce experienţă am acumulat de-a lungul timpului. Mai exact blogul personal.
  Ceea ce fac public aici este prezentativ, informativ şi de ce nu...educativ, atât pentru clienţi cât şi pentru freelancerii la început de drum.
  Prin acest mod îmi propun să  cunosc şi alţi lucrători independenţi, să pun informaţiile necesare disponibile pentru clienţi şi să ofer resurse esenţiale din acest domeniu care pot fi necesare multor persoane. De asemenea ofer posibilitatea ca prin Beto Freelancer să poată face public oricine, opinii prin guest post-uri, sau freelancerii să poată colabora între ei.


  Merg pe principiul că un client este mereu şeful, el ia decizia finală asupra proiectelor sale şi respect un client care ştie ce vrea şi ştie cum trebuie să fie rezultatele.

  Am cunoscut mulţi lucrători independenţi care nu-şi respectau clienţii, de multe ori încercau să dea ţepe sau lucrau foarte scump! Mai sunt şi alţii care nu deţin suficiente informaţii pentru a finaliza un proiect, nu comunică şi nu înţeleg necesităţile unui client, încât acesta este nemulţumit!  Unii nu sunt destul de experimentaţi şi totuşi se implică în proiecte care nu le pot finaliza.

  Aceştia nu au decât de pierdut, aşa că eu am ales să respect clientul, să-l înţeleg, să comunic cu el despre necesităţile şi preferinţele lui, unde este nevoie, să-l sfătuiesc, să termin un proiect dacă e posibil înainte de un termen dat, să mă asigur că este mulţumit şi să îi arăt rapoarte unde este cazul să vadă cum a evoluat totul.

  Aşa sunt şi eu mulţumit când îl văd cu zâmbetul pe buze şi ştiu că dacă va mai avea nevoie de ceva, va apela tot la mine şi când o să fie cazul mă va recomanda! Am ales să lucrez mai ieftin sau negociabil, într-un mod cât mai rapid şi să ating scopul fiecărui idei propuse. 

  Nu îmi place să îmi bat joc de munca mea, cum nu mi-ar place ca şeful meu să îşi bată joc de mine. Pun pasiune şi caut mereu perserverenţă! Sunt ambiţios şi dispus să învăţ cât mai multe!   

Este necesar să înţeleg freelancerul?

Da! Este bine să ştii care este scopul lui, de ce să îl alegi pe el şi cine este el! 
Trebuie să înţelegi în principiu că până la urmă el este un om care lucrează din plăcere, are experienţa necesară şi pe ceea ce munceşte este normal să fie plătit! 
Trebuie să ştii ce vrei de la un lucrător independent şi hotărât, pentru ca o colaborare să fie cât mai plăcută. Nu trebuie să îi ceri marea cu sarea, de exemplu fă-mi cel mai tare banner din lume care o să apară pe toate site-urile şi clădirile! şi apoi să îi spui că nu a fost bună realizarea sa! 

Trebuie să îi acorzi sufiecient timp pentru a termina un proiect, să nu te zgârceşti pentru banii care îi cere, să nu îl stresezi toată ziua şi să te răzgândeşti în aşa fel în cât freelancerul se va sătura să mai lucreze la proiect.
Freelancerul te asigură că îţi primeşti produsul, după ce a fost plătit, dar trebuie să îl asiguri şi tu că îl plăteşti în cazul în care acesta îţi dă produsul înainte.

Colaborarea dintre client şi freelancer trebuie să fie cât mai constructivă!